Εθνική τραγωδία ποιές οι πολιτικές ευθύνες από την ΚΥΒΕΡΝΟΣΕ
ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΣΩΜΗ Η ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟ 1970 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ??
![]() |
ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΣΩΜΗ Η ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟ 1970 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ?? |
28/02/2023 λίγο πρίν τα μεσάνυχτα, δύο αμαξοστοιχίες συγκρούστηκαν με σφοδρότητα στα Τέμπη. Πρόκειται για μια εμπορική και μια επιβατική αμαξοστοιχία. Από την σφοδρότατη σύγκρουση προκλήθηκε πυρκαγιά. Τρία βαγόνια της έχουν εκτροχιαστεί.
μέχρι και το βράδυ της Τετάρτης (1/3) έχει επιβεβαιωθεί ο θάνατος 44 ανθρώπων. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι επτά εξ αυτών ήταν πλήρως απανθρακωμένοι ενώ την ίδια ώρα το δύσκολο και μακάβριο έργο της ταυτοποίησης των θυμάτων είναι σε εξέλιξη στα νοσοκομεία της Λάρισας, ενω 6 συνάνθρωποι μας χαροπαλεύουν σε μονάδες εντατικής θεραπείας.
Ποιός όμως έχει την ευθύνη για το ατύχημα-έγκλημα?
Φταίει ο σταθμάρχης λένε τα τηλεοπτικά μέσα.
Η κυβέρνηση κρύβεται πίσω από τις ευθύνες της.
Πρίν λίγες μέρες ο υπουργός υποδομών είχε δηλώσει :
Καραμανλής: Δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα
Ο ψεύτης υπουργός όπως και ολη η κυβέρνηση Μητσοτάκη έπαιζαν εσκεμμένα με την ασφάλεια και τις ζωές των επιβατών αγνοώντας τις επανειλημμένες καταγγελίες των υπαλλήλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
Μια επιστολή του Χρήστου Κατσιούλη που εστάλη πριν από 11 μήνες, τον Απρίλιο του 2022 με τον πρώην Πρόεδρο της Επιτροπής ETCS (σ.σ. αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο) να υποβάλει τότε την παραίτησή του καταγγέλλοντας μεταξύ άλλων κακοδιαχείριση (μη τήρηση των φυσικών αντικειμένων των συμβάσεων, γεγονός το οποίο επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις στα έργα) και έλλειψη κανόνων ασφαλείας στους σιδηροδρόμους.
Σύμφωνα με τα όσα έγραφε τότε ο κ.Κατσιούλης, είχε ενημερώσει και στο παρελθόν για τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, ενώ διαφωνούσε με σχετικά πορίσματα για συγκεκριμένα θέματα.
Στην επιστολή παραίτησής του προς την ΕΡΓΟΣΕ εκφράζει επίσης τη διαφωνία του για ενέργειες του Οργανισμού επί θεμάτων ανάταξης των γραμμών, ενώ δεν διστάζει να αναφέρει την αμφιβολία του σχετικά με τη γνώση που διαθέτουν οι αρμόδιοι για ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία εξειδικευμένων συστημάτων.
Επίσης καταγράφει την ημιτελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια, αναφέροντας ότι συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, στο οποίο θα γίνεται «κυκλοφορία τρένων με 200 km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων»!
Το εξώδικο με τις διαπιστώσεις (γνώριζαν όλοι!)
Τον περασμένο Νοέμβριο (2/11/2022), σε εξώδικο με αποδέκτες τον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και την Hellenic Train, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης, τόνιζε, μεταξύ άλλων:«Με λύπη/προβληματισμό σας αναφέρουμε, ότι παρά τις διαρκείς επισημάνσεις μας, διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου, ότι –δυστυχώς- επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι τραυματισμών που σας είχαμε εκφράσει.
Διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη συντήρησης της (που αποδεικνύεται από τις βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς),την μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, την μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System– του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος) η οποία δεν λειτούργησε ποτέ, παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!.
Επίσης διαπιστώνουμε τα κάτωθι :
Την μη λειτουργία της τηλεματικής στους σταθμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να επιτίθενται στους μηχανοδηγούς!.
Διαπιστώνουμε επίσης το κλείσιμο των σταθμών σε περιφερειακές πόλεις λόγω έλλειψης σταθμαρχών, που δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και στην πύκνωση των δρομολογίων. Την ελλιπή περίφραξη της υποδομής, με αποτέλεσμα να είναι εύκολη πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών. Την πυκνή βλάστηση πλησίον της υποδομής που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής, την εδώ και 15 έτη (!) μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) αλλά και την αδυναμία επικοινωνίας όταν ένα τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές! Την μη συντήρηση του δικτύου ηλεκτροκίνησης που έχει σαν αποτέλεσμα καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ στις 25 Οκτωβρίου 2022, μηχανοδηγός μας, τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε (έλαβε μάλιστα άδεια ασθένειας 7 ημερών από το ως άνω εργατικό ατύχημα), καθώς η αμαξοστοιχία Προαστιακού Αθήνας (υπ’αριθμ. 1534) προσέκρουσε σε καλώδια ηλεκτροκίνησης που κρέμονταν και ήταν υπό τάση!.
Απόδειξη δε των ως άνω και της κάκιστης κατάστασης της υποδομής είναι οι 3 εκτροχιασμοί σε διάστημα 2 μηνών!!».
Ωστόσο, αυτός ο περίφημος «εκσυγχρονισμός» του δικτύου, δεν έγινε ποτέ, επί της ουσίας.
«Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό», ανάφερε σε ανακοίνωσή της, στις 7 Φλεβάρη 2023, η «Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση» Σιδηροδρομικών (ΔΕΣΚ), με αφορμή τα άλλα δύο ατυχήματα που είχαν σημειωθεί εκείνες τις ημέρες.
Σε μιά σοβαρή καταγγελία σχετικά με τη λειτουργία των τρένων στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη προχώρησε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενηδούνιας
«δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως»
Στην Ελλάδα του 2023 και να δουλεύουν χειροκίνητα στις Σιδηροδρομικές Γραμμές και στο κέντρο ελέγχου εκεί όπου βρισκόταν ο σταθμάρχης.
Όταν μια απλή παραγγελία φαγητού κάνεις και βλέπεις σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται η παραγγελία.
Να χαίρεστε κυβέρνηση των αχ-ρίστων την ψηφοποιησή σας!
Διατυμπανίζατε συνέχεια ψηφιοποιημένη ταυτότητα ,ψηφιοποιημένο πιστοποιητικό όλα ψηφιοποιημένα για να ελέγχετε τους πολίτες.
Αυτό που έπρεπε να κάνετε για την ασφάλεια του πολίτη ανύπαρκτο!
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΑΕΥΣΙΣ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
email:esymoudaniwn@gmai.com
YOUTUBE: (374) YouTube
ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK: (4) Ε.ΣΥ. Ελλήνων Συνέλευσις Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής | Facebook
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:2373024116
ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
EMAIL ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ
ΣΕΛΙΔΕΣ SOCIAL MEDIA ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ
ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ ΓΙΏΡΓΟΣ (@kiriakelis_giorgos) • Φωτογραφίες και βίντεο στο Instagram
YOUTUBE ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ
(11) ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ - YouTube
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:
ΕΛΛΗΝΩΝ Σ
ΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου